Estratègia
Me Gusta ir al Súper és una marca paraigües que vam crear el 2016 a petició del client Grupo Cuevas, propietari de 3 cadenes de supermercats gallegues, i qui té la distribució, a més, dels supermercats SPAR a Galícia.
Amb la voluntat de crear una marca molt social i on es prioritzés la relació propera amb els clients, el concepte d’anar de compres al súper igual que ho fem quan anem de compres de regals, moda, etc. va esdevenir la clau per a aconseguir l’èxit dels supermercats Aquíé i Plenus a les xarxes socials, amb presència a tot el territori gallec.
Supermercados Aquié, Plenus, SPAR i SPAR Express
Coneix el seu lloc web: https://www.megustairalsuper.com/
Social màrqueting
Mostra del bon funcionament de l’estratègia és la resposta que la marca té a les xarxes socials, amb index d’interacció superiors del 15%.
Amb presència a Instagram i Facebook, Me Gusta ir al Súper es treballa permanentment per generar una bona relació amb els usuaris, un objectiu que s’assoleix, a més de amb la creació de bon contingut i l’estreta relació amb els usuaris, al fet que la política de la marca convida a participar l’equip humà dels supermercats a participar activament en la realització de vídeos de la marca on es dona consells, receptes, s’expliquen anècdotes i es comparteixen somriures.
La marca disposa de supermercats a les 4 províncies gallegues, essent la seva seu central a la ciutat de Ourense.